wtorek, 24 kwietnia 2012

Po długiej nieobecności


Hurra, hurra ,hurra JESTEM !  Nie było mnie na blogu , bo miałam swój komputer w serwisie wraz z moimi skarbami. Powrócił komputer a ja miałam w tym czasie nowe świeże pomysły.
Choć i tak większość czasu w ogródku spędziłam to właśnie ten czas natchnął mnie :) 
Poszerzyłam swoja pasję o szycie małego conieco. Na wspomnienie Świąt Wielkanocnych moje dwie kurki. Ja z tych kurek to dumna jestem ! Moje pierwsze kurki w pantalonkach ...
Ale już nie mieszkają u mnie. Jedna powędrowała do Czech a druga do Asieńki z zaczarowanej szuflady :) 


Natomiast dzisiaj rano skończylam Ponętny Onętek...ulubione kwiatuszki mojej mamci :)
Pierwsza moja skrzyneczka o takim kształcie. I chyba ten kształt polubię !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...