sobota, 26 maja 2012

mamo , mamo...

                                               Mamo, Mamo dziękuję za miłość
Nie mając nic dość drogiego, coby Ci przynieść w dary, sama chęc serca czułego niech bierze miejsce ofiary. Kocham Cie Marylko.

 Dzisiaj Święto Mojej Mamy ! Ale też i moje :) Czekałam na to by ochodzić Dzień Mamy wieeele lat. A to już moje 5-te święto.Kiedy się jest mamą , bardziej się rozumie swoją mamę. Te troski, te czułości, te radości i smutki...
Szymon często mówi mamusiu kocham Cię... i nic mi więcej nie potrzeba.
Świętujmy więc Mamo ten dzień , dzień najukochańszych osób...

Miałam pokazać dzisiaj skrzynkę dla Krzysia. Ale mam święto ...idę świętować ,wycałować , wytarzać się z synusiem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...