sobota, 12 maja 2012

wyjazd...


Nie lubię podróżować autem. Tak już zdziczałam :) Jedziemy na Komunię mojej chrześnicy Zuzi do Ostrowca Ś. :) kawałek drogi...pochowałam więc pędzle, papiery i inne moje ulubione gadżety i w drogę ! Moze będzie jakiś zamek po drodze ? albo do Ujazdu na Zamek Krzyżtopór podjedziemy ...
Szymko dostał wczoraj spóźniony  prezent od całej rodziny. Trampolinę ! Nie żeby tylko Szymko się cieszył. Skakała mama, tata, wujek, babcia, sąsiedzi :) a śmiechu było co niemiara. Szymko szczęśliwy biegał z wypiekami na twarzy...kocham te rumieńce pokryte piegami.

Przypomniała mi się pewna skrzyneczka, zdążyłam zrobić tylko jedno zdjęcie bo skrzyneczka niespodziewanie szybko wyjechała do Belgii :) 



                                                               Beztroskie dzieciństwo.
                                                             

2 komentarze:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...