czwartek, 20 września 2012

Candy w Stonogach


                                                         CANDY W STONOGACH !
Po małej przerwie w blogowaniu trafiłam na Candy w Stonogach . Oczywiście zapisałam się i polecam innym. Są aż 4 zestawy do wyboru. zapisałam się na czwarty. Może dopisze mi szczęście ?            Polecam !!!



                                                        to tu można się zapisywać




.................................................................................................................................................................
Miałam gości , słodkich małych gości z przyjaciółką i pochłonęły nas zaległe rozmowy, wspólne tematy scrapowo-decpupagowe i wieele wiele innych. Zaglądnęłam dzisiaj i na dzień dobry trafiłam na candy. Mam sporo zaległości. Dwa albumy, kartki, skrzyneczki dwie i pieczątki !
Ale Sylwia przywiozła swoją maszynkę z wykrojnikami ! Matko jakie to cudeńko ! No chyba zacznę odkładać na takową bo bardzo mi się to spodobało!.Zostawiła mi ją na kilka dni, więc jak zwykle będę robić kilka rzeczy naraz ...A żeby było ciekawiej to zdecydowałam o PRZEPROWADZCE mojego królestwa hobbystycznego...ale o tym później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...