środa, 5 września 2012

Kocham ciepły wrzesień

Cudownie słoneczko świeci, kocham ciepły wrzesień jest mój ulubiony...a dzisiaj urodzinowy.
Tak,tak,  już jedyneczka za czwóreczką się pojawiła:) itd..
Zamierzam dzisiaj robić co mi do głowy przyjdzie i tak zapewnie spędzę czas nad kolejnymi skrzyneczkami...bo ja to KOCHAM !

skrzyneczka na zamówienie kolejny raz z tym samym  motywem...dla mnie sama przyjemność właśnie takie robić :)
                       Szczygły w moim ogrodzie na słoneczniku one cudownie szczebioczą..

3 komentarze:

  1. Niedawno wróciłam ,dziś zaglądam , a tu Twoje urodziny . Najlepsze życzenia i spełnienia marzeń .
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku... wszystkiego najlepszego!!! I samych szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...