piątek, 28 września 2012

Wczorajszy wiatr

był najprzyjemniejszym jaki można spotkać w górach :) Był bardzo silny, halny bym rzekła ale ciepły i tak pachnący jesienią, że z rozkoszą pojechałam do miasta...wytarmosił me włosy, popychał , sponiewierał liście i gałęzie, zerwał prąd w kilku wioskach ale był cudowny :)
Kocham ciepłą jesień...i czekam z utęsknieniem aż we wiosce zaczną palić liście ...uwielbiam ten zapach.
Kiedy przywrócili prąd wstawiłam wczoraj na bloga Krzysia karteczkę a potem wzięłam się za wykończenie skrzyneczki , pierwsza moja decoupagowo-scrapowa.  Osobiście jestem zadowolona zastosowałam na niej rameczkę w której można napisać imię właściciela , datę lub cokolwiek. W środku wykończona perłowym -brązem. Kwiatek  wykonany dzięki maszynce i wykrojnikowi Holtza -kwiatki. 










10 komentarzy:

  1. Widzialam skrzyneczkę podczas etapu "projektowania" i bylo ładnie. Ale efekt końcowy zupełnie mnie zaskoczył. Wyszło Bosko można by powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dopracowana w każdym calu.. moje kolory.. cudowna..

    OdpowiedzUsuń
  3. no a ja... będę się powtarzać.. piękna skrzyneczka. Wyszła naprawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo klimatyczna skrzyneczka w cudnej kolorystyce:) Chyba zadomowię się u Ciebie, bo pięknie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła rewelacyjnie:)Taka w stylu retro:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest i misio na skrzynce mi się podoba i ten prawdziwy rónież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia na skrzynce wydrukowałam mogę posłać jak ktoś chce :)

      Usuń
    2. To ja poprosze :) joasiawisniewska@hotmail.com

      Usuń
  7. Piękna skrzyneczka wyszła , gratuluję :-) . Olu wysłałam Ci maila

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...