sobota, 8 września 2012

Zmieniłam wygląd bloga

mam nadzieję, że się podoba.
Natchnęło mnie wieczorkiem i skoro latam po domu i "kremuję" co się da (tak, tak wziełam się już za łazienkę i sypialnię ) to dlatego postanowiłam dostosować wygląd bloga do tego co mnie nawiedziło...czyli wieeelkie rozjaśnianie :).
 A to wszystko przez te Blogi ! To na nich odnalazłam to coś ,co we mnie tkwiło a nie miałam odwagi.
Podobno 31.08 był Światowy Dzień Bloga. Żałuję ,że przeoczyłam ten fakt, bloguję od pół roku i daję upust swoim myślom i wytworkom mogłam choć jakieś małe candy urządzić...ale znajdę jakąś jeszcze okazję.
w mym ogródku na mym onętku kolega bączek :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...