poniedziałek, 19 listopada 2012

Mam PLAN !

I to nie jeden ...ale ten dotyczy bloga. Lubię się dzielić , lubię rozdawać...i myślałam jaką by tu znaleźć okazję by urządzić CANDY...rocznica "działalności" na blogu będzie w lutym ..trochę daleko więc postanowiłam pójść za przykładem koleżanek blogowych i zrobię Candy z okazji pzrekroczenia 5000 wejść. Umieściłam już licznik i poczekamy...a zdradzę ,że będzie wypasione :)
 Wracając do moich robótek, zrobiłam kolejny przepiśnik...stonowany w moim guście kolorystycznym. Mam nadzieję , że nieznajomej mi pani domu się spodobał:)




5 komentarzy:

  1. Kocham takie przepiśniki! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. helo, czyżby ta nieznajoma Ci Pani domu jest mi bliska?? Ania L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, Aniu to nie ten dla Ciebie :) dla Ciebie się dopiero robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NOWA WŁAŚCICIELKA PRZEPISNIKA JEST Z NIEGO BARDZO ZADOWOLONA-DZIĘKUJĘ OLUŚ ZA KOLEJNE CUDNE DZIEŁO M.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...