piątek, 28 grudnia 2012

Mini Albumik

Album bez zdjęć. To mój pierwszy raz. Założenie było takie : piękne papiery, ma być przepaśny, z zakamarkami i schowkami na teksty, pamiątki i zdjęcia. W małej powierzchni 15x15 można tak wiele zawrzeć to aż niesamowite !!!  Powstawał z niedowierzaniem moim i równocześnie podnieceniem , że to jednak ma sens ! Było mi żal wydawać go do rąk zamawiającej ..tak się do niego sercem przytuliłam :) Jak moje dziecko...serio . Myślę , że i wy macie pewnie prace z którymi żal Wam się rozstać.













jestem bardzo ciekawa jak wygląda teraz -wypełniony czyjąś rodzinną historią....

ODNOŚNIE CANDY   !!!

Oczywiście losowanie odbędzie się wieczorem jak wspomniałam , idę co prawda do kina  na Hobbita) hurra  ale wrócę do tej pory. Mam nadzieję ,że moja maszyna losująca (jak to śmiesznie ujęła Frezja) będzie w stanie przyprowadzić owe pierwsze losowanie na tym blogu :) 
 Zamierzam wylosować 3 losy jeden główny i dwa pocieszenia. Natomiast małe pocieszenie chcę dostosować do ew. pasji wylosowanych.
dziewczyny do wieczora !












14 komentarzy:

  1. Prześliczny album w bajecznych kolorach,podziwiam takie cudeńka.Nic dziwnego,że trudno było się z nim rozstać,ja też czasami tak mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) :) :) bajkowo piękne :) jak tajemniczy ogród :)

    OdpowiedzUsuń

  3. jejku cudeńko... zaczarowany, tajemny, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny . Tworzysz dzieła sztuki... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Takie romantyczne, delikatne i zwiewne. Cudo. Masz niepowtarzalny smak.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się nie dziwię że nie mogłaś się rozstać :) mimo że zupełnie nie moja bajka to nie mogę oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny album, piękna kolorystyka, ciepła i wesoła :D Faktycznie czasem ciężko sie rozstać ze swoimi pracami, ale jak idą w świat mam nadzieje że trafia do ludzi którzy będą o nie dbać i nosić ;)Ooo ja na Hobbicie byłam wczoraj ;) seans na 22 wiec oglądanie do 1 w nocy ;)a teraz oczekiwanie na kolejna część ... buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, buuu... z tym samym uczuciem wróciłam do domu. Od połowy filmu siedziałam z otwartą buzią w pełnym napięciu !

      Usuń
  8. Cudowny. Piękne kolory. Bardzo podoba mi się paproć, wiem, że to Twoja ulubiona a teraz i moja :) A czy na trzecim zdjęciu, tag, po prawej to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie , to nie jest wykrojnik Joasiu, to jest tekturowy tag z Montażowni.Ale wiele bym dała za taki duży ładny wykrojnik.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak jak ja... jak gdzieś znajdziesz to daj znać :)

      Usuń
  10. Nie dziwię się, że trudno było Ci się rozstać - jest prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...