poniedziałek, 18 lutego 2013

Dziękuję , dziękuję

Chwalić sie będę dzisiaj. Bo zbiegło się z moim roczkiem na blogu wiele przyjemnych spraw. 
Dostałam w zeszłym tygodniu nagrodę ze Scrapcafe za karteczkę urodzinową
 ...piękne papiery z których planuje w końcu zrobić album o narodzinach Szymka i wykrojniki i moje pierwsze w życiu pieczątki Holzta, tusz takiego jeszcze nie miałam i ćwieki  !
Zachwycona! zaszczycona! ślicznie dziękuję SCRAPCAFE !
Dziękuję też Zuzannie za przemiła wymiankę kropkową. Dostałam od niej przeciekawe pudełeczko na karteczki oraz jej wspaniałe aniołki. Niestety dwa w drodze pocztowej uległy uszkodzeniu :(
Ale i tak ciesze się ogromnie ! Mam nadzieję ,ze kiedy Zuzia już wróci z podróży  to moja wymianka dla niej będzie miłą niespodzianką :)

 Wczoraj był Swiatowy dzień kota
***Nasz kot ma zawsze święto***

Mój niezbyt ulubiony poniedziałek....Obłędnie smętny za oknem ...Ale pozdrawiam Was ciepło miłego dnia !


3 komentarze:

  1. super nagroda i super wymianka :D gratuluje :D
    a przepis postaram sie dzisiaj wyslac, bo mialam chwilowy niedobor mozgowy w skrocie: dola i nie bylo mnie na necie....:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... no widzisz.. nigdy nie wiem, czy anioły dotrą w całości, czy nie.. Muszę popracować nad pakowaniem... :(
    Mam jednak nadzieję, że nieuszkodzone prezenty "dają radę" :)
    Dzięki za udział! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała nagroda :)
    Zakłądki z posta powyżej są bardzo ładne :)
    Kot przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...