czwartek, 14 lutego 2013

Nasze 15- ste Walentynki !

Wciąż zakochani...mimo ,że to już 15-ste Walentynki ...niby nic nowego ale z roku na rok coraz więcej do podziękowania, coraz więcej do wspominania...Miłość to najważniejszy element naszego życia !
Zrobiłam dla Krzysia karteczkę w jego stylu ...z miniaturowym liścikiem zamkniętym w butelce...on kocha wszelkiego rodzaju miniaturki więc miniaturkowo powiedziałam mu co o nim myślę...

wdając się w szczegóły to kartka była inna...zrobiona na tekturze surowej... jednak na sam koniec skisiłam ją źle przemyślaną pieczątką...dlatego powycinałam serce, tył i kółeczko na zawieszki i przeniosłam na kremową karteczkę komponując od nowa...i tak myślę sobie ,że właśnie w życiu czasami tak  jest jeśli nawet coś się nie powiedzie...nie wyrzucam tego...myślę jak to naprawić ! 
Dzięki temu nasza miłość trwa..naprawiamy każde błędy...

Miłego wieczoru wszystkim walentynkującym...a tym co czekają na swoją połówkę ...
Warto czekać !!! Nie bierzcie nic w zastępstwie...polówki są tylko dwie.! Bez względu na wiek...miłość czeka ...


DZISIAJ MIJA ROK JAK ZACZĘŁAM PISAĆ BLOGA....NIEPRAWDOPODOBNE ILE TO ZMIENIŁO W MOIM ŻYCIU ! PLANUJĘ DZIEWCZYNY CANDY Z TEJ OKAZJI JEDNAK OGŁOSZĘ JE W NIEDZIELE....ZAPRASZAM

9 komentarzy:

  1. ♥♥♥ Najpiękniejsza walentynka jaką w życiu widziałam ♥♥♥
    Gratuluję blogowego roczku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna walentynka :) Zazdroszczę stażu^^ i życzę dużo, dużo więcej takich walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje rocznego stażu:) A Walentynka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna kartka . taka faktycznie w stylu męskim:) Jak zwykle mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest niesamowita,ten liścik w butelce...tak pięknie napisałaś o miłości♥
    Gratuluję pierwszych urodzin i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki walentynki troszkę w sepii-wspaniale wyszło:)Mam nadzieję,że obdarowanemu łezka się zakręciła,bo Krzyśki to wrażliwe chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka powalił mnie na kolana. Jest prześliczna i te kolory właśnie takie dla mężczyzny-chociaż ja sama będąc kobietą też taką chciałabym dostać:) Gratulacje z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...