czwartek, 28 lutego 2013

Siedmiu wspaniałych

Zuzia z ZuzAnioły zaprosiła mnie do zabawy SIEDMIU WSPANIAŁYCH
Znaczy się mam wymienić siedmiu facetów , którzy odegrali jakas ważną rolę w moim życiu...
bardzo chętnie :

 1. Mój dziadzio Marian ! Człowiek lasu, ogrodu z własnymi pszczólkami w nim widze swoje korzenie bom taka sama....
 2. Mój tato Zbysiu facet , który nigdy nie podniósł na mnie nawet głosu..kiedyś zbłądził i stracił mnie i mamę jako rodzinę...ale w cudowny sposób mnie kochał i nadrobił całe straty. ..tęsknię za nim
3. Freedie Mercury - jego głos doprowadzał i doprowadza mnie do ekstazy
4. Mój tata - maż mamy Ladik pełen poczucia humoru wniósł do rodziny słońce , radość naturalnosc !
5. Adam K. zmienił bieg mojego życia...dzięki niemu zauważyłam inny świat ...dojrzałam mojego ...
6. cudownego męża Krzyśka ! A to mój najważniejszy facet - wierny, partner -DRUGA POŁOWA
7.Szymon mój syn ...robię wszystko  by był w przyszłości kimś dla kogoś wyjątkowym , by jakaś kobieta mogła go właśnie umieścić na 1 miejscu swojej listy...:)
w zasadzie ja musze jescze 8 -smego dopisać...to mój teściu Mieciu ! Człowiek wielkiej duszy z dużym gestem i miękkim sercem

  w sumie kolejność tu ważna nie jest ...wszyscy mają dla mnie wielkie znaczenie ! Jednakowo :)

podaję zabawę dalej :)
zasady zabawy:
 1. Wymieniasz 7 Twoim zdaniem najwspanialszych panów (nie gra roli, czy cenisz ich za piękną buźkę, czy też za jakieś inne przymioty, grunt, żeby Tobie się podobali; 
mogą być aktorzy, postacie animowane - byle płeć męska :)
2. Uzasadniasz przynajmniej jeden wybór (dlaczego ten, a nie inny pan). 
W miarę możliwości wstawiasz fotkę albo filmik.
3. Piszesz, w jakiej kolejności tworzysz swoją listę Wspaniałych.
4. Zapraszasz do zabawy kolejną osobę.


                                          tak więc zapraszam do zabawy Kalinkę i Frezję

a co by łyso nie było..
moja kolejna zakładka tym razem dla Romanki ...kiedyś zrobiłam jej z tym motywem karteczkę na urodziny , więc na imieniny dostała zakładkę :)



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że podjęłaś wyzwanie :)
    Lubię te Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa i super zakładka do książki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...