niedziela, 17 lutego 2013

Tęczowe rozdanie...wyniki

               OGŁOSZENIE WYNIKÓW :
Bardzo chciałam podziękowac za udział w zabawie. Sama brałam w niej udział , bo pierwszy raz uczestniczyłam w grupowym Candy. Ciekawe doświadczenie i powiem nie jest łatwo 7 kobiet zgromadzić i dojść do konsensusu :) Było zabawnie i bardzo dziewczynom z tęczowgo rozdania dziękuję za zaproszenie...
Natomiast wszystkim dziewczynom gratuluję wytrwałości w zaglądaniu po blogach w odgadywaniu haseł do rebusów ...Teraz dopiero widzę ,ile to wymagało latania !
Ślicznie dziękuję i naprawdę żąłuję ,że wylosowaliśmy tylko jedną z Was .

     Losowanie NAGRODY GÓWNEJ przeprowadziła Zielonakrówka i zwycięzczynią jest
DOROTA z Pracowni Dorocicy


We Frankowym naszą niespodziankę: zakłądkę i stempelek plus cukierki  losowaliśmy całą rodziną . Ja Was spisałam i pocięłam , Krzysiek Was zwijał w losiki a Szymko losował
prawidłowe rozwiązanie mojego rebusa to  STEPMEL
 wyniki :

Proszę Anię o kontakt

Pozdrawiam pozostałe uczestniczki i zapraszam na moje rocznicowe Candy - (post poniżej)
może tu dopisze Wam szczęście !


2 komentarze:

  1. świetny pomysł na candy dzięki za zabawę, gratulacje dla zwycięzcy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...