poniedziałek, 13 maja 2013

Kartka GLAMOUR

Dla pewnej młodej 30 -stki kipiącej młodością , 
kobiecością z rozmachem miałam zrobić kartkę glamour. 
Szukałam w sieci inspiracji i w zasadzie padło na gorsecik to takie bardzo kobiece,
 choć sama nie noszę... Ale ja już nie jestem młodą 30-stka ani zbyt kobieca..bo jakoś tak z tymi grabkami, motyczką, taczką z kamieniami... z pędzlem w zębach ...co najwyżej romantyczna

 Moja kochana mamusia przywiozła mi Docrafts Creativity dwa magazyny...
wertując kartki po kilka razy ślinię się już kilka dni..na nowe kolekcje papierów, dodatków
a
deszczowy klimat trwa już 3 dzień...
nastraja twórczo choć dzisiaj po urzędach musze ...blee
Pozdrawiam słonecznie przekornie 
niech moc będzie z Wami!
 

6 komentarzy:

  1. Olu karteczka wywołała u mnie szeroki uśmiech. bardzo fajnie ci to wyszło! A gorsecik ...no cóż.. ta tez bym już się nie dopięła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, jest świetna:) Ten gorsecik i kolorystyka - ogromnie energetyzująca kartka:) Osoba obdarowana z pewnością będzię zachwycona, ja bym od razu taka kartkę w rameczkę oprawiła gdybym dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest obłędna, na pewno się jubilatce spodoba! :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Moja siostra też niedługo będzie miała 30 urodziny. Taka karteczka idealnie do niej by pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna taka kobieca karteczka:)I śmiać mi się zachciało, bo jak zobaczyłam datę urodzin na Twojej karteczce i porównałam ją z moją datą ur to dopiero sobie uświadomiłam, że u mnie też już niedługo z przodu będzie 3:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, ale super!!! widze ze u Ciebie wysyp tworczy :D a u mnie posucha tym razem, i czasu nie mialam :( wracam jednak w blogowe progi :))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...