niedziela, 19 maja 2013

Straciłam cnotę z mediami

Cnotliwa ja taka ze wsi 
wybrałam się na  zjazd wariatek scrapowych do Cieszyna. 
Powiem tak, wariactwa nie było, raczej kiermasz niż zlot. Owszem stoły obślinione bo każdej język wisiał do cudnych papierów, stempelków, ćwieków , wykrojników itp...ale jakoś malutko ludzi , malutko cichutko...
Miałyśmy jednak szczęście. Ayeeda  zrobiła pokaz mediów własnej produkcji. 
Ja nigdy nie robiłam nic podobnego !
...straciłam cnotę z mix mediami i oddałam się chwili bez reszty. 
Aida , krótko i rzeczowo pokazała jak odważnie korzystać z rozpylających kolorowych mgiełek, pas strukturalnych , żeli i kuleczek szklanych czy plastikowych...
Powiem Wam ,że dla mnie było to nieprawdopodobne pod względem owszem i efektu ale JA bałam się psikać ! Bałam się, że nie wyjdzie mi jak chcę..aż zrozumiałam ,że to ma być chwila , spontan,że to jak wyjdzie jest trochę przypadkiem ...i choć wydawało mi się to stresujące to Aida zapewniła ,że właśnie TO odpręża...
TAK ! Mazanie projektu, psikanie go , rozcieńczanie wodą ,
mieszanie kolorów, wciskanie w pasty czego się da
  to jest ODPRĘŻAJĄCE ..
Dziewczyny jeśli któraś boi się mediów ...nie bójcie się ! To jest wolna amerykanka...i zawsze wyjdzie coś imponującego...


Iwona miała podobne uczucia i wykonałyśmy sobie tagi , które wręcz na kolanach do domu wiozłyśmy jak relikt jakiś :)

Iwonka ! Dzięki za ten wypad ! ...            DO WIDZENIA !!!! :)

Ayeeda dziękujemy !!!


5 komentarzy:

  1. Świetne fagi.
    Zabawa na pokazie Aidy była cudna i twórcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, gratuluje :D super,ze sie odprezyyscie, zaszalalyscie i swietnie sie bawilyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wypad. bardzo zazdroszczę , że tam byłaś . Zawsze to nowe doświadczenie . Super post, świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...