czwartek, 13 czerwca 2013

Notesik z zakładką

Notesik z zakładką
był do tagów dokładką... :)
 rymnęło mi się z rana ale pogoda taka cudowna ..
rosa szkliła się o świcie obficie...
ptaszki w ekstazie spać nie dały
 w swym szaleństwie głośno śpiewały ! 
Więc i ja radośnie piszę od rana o tym co mam do pokazania ...
mini notesik i zakładka do książki. Na zakładce zastosowałam embossing na ciepło mieszając dwa rodzaje proszku , błękit i miedziany. Wszystko to stanowiło komplecik dla Frezji

na dowód porannej ekstazy zdjęcie rosy ...z mojego ogródka

  a do równie szalonego  Candy mojego

 dokładam trochę scrapek do ozdobienia zdjęć czy złotych myśli w potencjalnym albumiku , który w zasadzie już prawie jest skompletowany :)
życzę wszystkim od rana dobrego humoru najlepszego kompana :)
Dziękuję za wasze komentarze , liczne zaglądanko
 i pozdrawiam dzisiaj szczególnie Ełk  i Opole , moje anonimowe fanki

8 komentarzy:

  1. Komplecik jest przecudny,a to zdjęcie porannej rosy po prostu rewelacyjne,uwielbiam takie poranki.
    Życzę miłego dnia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetny notesik :) i na długopis jest miejsce jak dla mnie rewelacja ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu Olu po prostu mistrzostwo świata....ja tez mam takie notesy ...zapomniałam o nich. ale to nic nowego jak wiesz ostatnio wszystko zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. biegać boso po rosie :) przepiękny jest ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ełk dziękuje za pozdrowienia i za pamięć, kochana Olu. Buziaki
    Oczywiście ze zaglądam, regularnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Treee,zero siedem zglos sie odbior.ten komplecik poznaje oczywiscie i dxiekujeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie wiem, co piękniejsze - Twoje decou czy scrapki?
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka rosa...
    bardzo ladny notesik i zakaldka :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...