sobota, 29 czerwca 2013

wróciłam...

może nie w podskokach bom jeszcze słaba bardzo ale jestem !
 Po męczarniach wracam powoli do świata...

 Mój synuś żegnał wczoraj  przedszkole...Więc do ludzi nawet wyszłam
i choć niemrawa jeszcze jestem to marzę posprzątać sobie mój domek,
 który wygląda jakby snuł się po nim człek 
w bólu skręcony rwąc ze ścian tapety których nie ma...


BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA CIERPLIWOŚĆ , TROSKĘ I
ZA WASZE KOMENTARZE ! 
TO TAKIE MIŁE !

Wracając do mojego cudownego świata pokażę Wam dzisiaj kolejną skrzyneczkę z motywem kwiatowym

Krzysiu mój z aprobatą powiedział ,że totalna babcizna ...i o to chodzi prawda ? :)

a teraz do Candy wielki COME BACK !
oto co jeszcze dokładam do CANDY

1.moje małe rękodzieło serce
2.malutką  drewnianą solniczkę z łopatką
3.serwetkę śr. 20 cm w kolorze blado-brudnego różu
4.oraz dwa pudełeczka na przydasie z okienkiem

i to tyle ! Koniec dokładajki
wieczorem planuję zaglądnąć do każdej z Was...spisać sobie 
listę zasłużonych (czyli spełnione warunki Candy)
 a jutro losowanie :)
jeszcze raz dziękuję za dobre słowo !
miłego weekendu do jutra Ola

15 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest przepiękna :) Z niecierpliwością czekam na wyniki candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motyw i przepiękna skrzyneczka,bardzo romantyczna....ach,podziwiam te Twoje dzieła i podziwiam....pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietko! Tyle skarbów! A skrzyneczka super bacina - i bardzo dobrze! :))
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że wróciłaś i masz się lepiej, bo już dzisiaj chciałam pisać z pytaniem czy żyjesz. Piękne nowe pudełeczko stworzyłaś. Pozdrawiam Ciebie serdecznie i mam nadzieję, że szybciutko wrócisz do PEŁNI sił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że szybko dojdziesz do siebie:)i będziesz mieć sporo sił na oglądnięcie blogów nas wszystkich chętnych Twoich skarbów:)powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Babcina!?... Jak najbardziej!!!... :))) Dobrze, że już wróciłaś i że jesteś wśród nas :)))
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę a także zapraszam do siebie na małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczka wyszła super:) Zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna skrzyneczka:) natomiast dokładka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu pilnuj się i dbaj o siebie żeby nic się już nie przyplątało . Iw

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna skrzyneczka!;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ciesze sie, ze wrocilas i ze masz sie lepiej :D oczywiscie zycze 100% powrotu do zdrowia!! niektorzy lekarze to powinni kroic mieso w sklepie a nie leczyc ludzi.....!!! skrzyneczka bardzo nastrojowa, a co do candy to liczylam na dolozenie tulipanka......:D hehehehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę zdrówka i żeby na przyszłość wszelkie choroby omijały Cię szerokim łukiem ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "babcina" śliczna! oj nie jedna babcia by chciała taką posiadać...

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzynia jest piekna :)
    Dobrze, ze do zdrowia wracasz.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...