piątek, 18 października 2013

Na ostatkach

Na ostatkach czasu mego egzystuję ostatnio. Nie wiem kiedy i jak a wrzesień mnie wchłonął ! Zjadł mnie żywcem a październikowi ..no cóż opieram się ....
 Choć piękna październikowa  jesień bez reszty i opamiętania 
zbiera plony z liści mojego cennego czasu...

Szkoła !!! Pierwsza moja w życiu z perspektywy rodzica...to już inny tryb ! Do przedszkola można było nawet nie pójść, można było się ciut spóźnić i nie było zadań domowych. 
Nasze życie stanęło w nowych progach...
Dzisiaj mówię o tym z dystansem bo wszystko się już ładnie ułożyło, zajęcia szkolne i pozaszkolne. Lekcje , które z ochotą Szymek odrabia ! Cieszy się i celebruje każdą literką ! Pisze ją namiętnie w zeszycie i czyta...
 kolejne piękne doświadczenie dla nas i dla niego..
W poniedziałek 14.10 było pasowanie na ucznia ...no jak tu siedzę kiedy dyrektor położył mu wielki ołówek na ramieniu to wypiął pierś ! Mój mały syn wkroczył ...w świat szkolny.
 
A dla Pań z okazji ich święta wspólnie zrobiliśmy karteczki 
Szymuś (w krawacie )z kolegą z przedszkola :) siedzą razem w ławce :)

Jutro koniec Candy,  które przeszło moje wyobrażenie ! 
Poza tym ,że w ogóle  przerosło mnie to wszystko ! Zdecydowanie jestem za mało JA jedna do wszystkiego ! Ale teraz ,kiedy szkołę można powiedzieć mam "ułożoną" zaplanuję dobrze  swój czas by obsłużyć dwa blogi i sklepik i pracę zawodową !

W chwili obecnej dla odmiany siedzę przy maszynie !  Tak , tak szyję serduszka i inne takie :) Ale o tym w niedzielę.

Chciałam na zakończenie przedstawić przedwczorajszego gościa
przychodzi już bez pardonu i panoszy się :) Ale czy przegoniłybyście go ??
 

DZIEWCZYNY POMÓŻCIE  !
skąd mam wsiąść taki Render do losowania ? Bo ja chyba nie wyrobię taka ilość na candy wycinać i zwijać ...:) 
A jutro losowanie !



Bardzo dziękuje za zaglądanie do mnie , za listy ! 
Za to,że trwacie przy mnie w moim kolejnym pomyśle i mimo iż twórczo ostatnio tu zgasłam to uwierzcie mi na zapleczu się dzieje !
 I powoli odzyskuję czas by zaglądać do Was..bo ja się stęskniłam !
Miłego dnia :)
i do losowania w dniu jutrzejszym !

Państwo Szczygieł :)

16 komentarzy:

  1. :) super karteczki stworzyliście. Zgadzam się z Tobą, że szkoła to wielka zmiana ... nie lada wyzwanie i dla dziecka i dla rodziców.
    Widoki za oknem masz oczywiście przecudne ... z randomem to niestety nic nie podpowiem, bo nigdy czegoś takiego nie robiłam ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca mamy i syna:) A za oknem ktoś się chyba na kolację chciał załapać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ciekawy gość..podgląda Wasze życie:))) Cieszę się, że...wszystko dobrze się Wam ułożyło, że synek zadowolony.Piękne kartki zrobiliście....:))) Pozdrawiam:)i zapraszam na me Candy licząc na szczęście w Twoim:))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki super:)A taki gość koło działki u nas się kręci,ale pod oknami nigdy nie był:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne kartki :)
    I gosc jaki cudny :):)
    Random Ola na internecie jest, zdaje sie losowanie na internecie a potem zrob 'print screen' wytnij sama tabelke i wklej doposta :)
    http://www.random.org/

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha ! O kurczę ale fajnie ! Dziękuję Ci Joasiu !! Zaoszczędziłaś mi mojego cennego czasu ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córcia wczoraj miała pasowanie na ucznia! ;) Tak, szkolne dzieci, to juz inny tryb organizacji pracy w domu. To juz najprawdziwsze obowiązki. ;) Łoj, jak Ty dajesz radę z tym wszystkim, przecież doba musiała Ci się zdecydowanie skrócić przez sklepik i z nim związane sparwy! Jesteś wielka, ze jeszcze coś tam scrapujesz i szyjesz!
    A gościa masz cudnego. Och, jak ja bym chciała takiego mieć. Spojrzeć w te ciekawskie oczy. Ze też się nie boi i tak blixiutko okien podchodzi!
    Pa, trzymaj się mocno i daj się jesiennemu wietrzysku ogołocić z resztek czasu. ;))
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie jak zawsze :), dobrze, że szkoła już ogarnięta, to najważniejsze :)
    A tego kolesia za oknem zazdroszczę jak nie wiem co, ja mam tylko jaszczurkę żyworódkę w garażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i zapraszam po wyróżnienie:)
    http://marzeniazdusza.blogspot.ie/2013/10/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kopytnik! I że się nie boi... Ja bym nie przegoniła, chyba bym nie odłożyła aparatu :)
    Karteczki cudne, panie nauczycielki pewnie były zachwycone. Pozdrawiam P.S. Jak znajdziesz sposób na zrobienie drugiej JA to poproszę o tutorial, też mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki bardzo ładne !!!
    Widać wkład mamy jak i syna.
    Bardzo ładnie wyszły.
    No to wspaniały gość za oknem.
    Teraz jakby tam śniegu napruszyło i taki gość przyszedł.....
    Wspaniały byłby widoczek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrocić takich gosci pod oknem!!!! Uroczy widok!!! Kartki sliczne!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki piękne.Ojej ile szydełkowych cudowności!!.Może w końcu i ja nauczę się robić takie kwiatki. Pozdrawiam i czekam na wyniki candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny młody rogacz się Wam przygląda:) I państwo Szczygieł bardzo dostojni;)
    A kartki bardzo mi się podobają:) Ten stempel mnie zauroczył:) Zapraszam do siebie na bloga, tam informacja o kiermaszu, może także miałabyś ochotę dołączyć? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ale masz gościa, jaki słodki leśny gość:) ALe głównie piszę ze słowem POWODZENIA dla synka:) Jaki cudny chłopczyk:) Będzie świetnym uczniem skoro już literki pokochał:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...