czwartek, 31 października 2013

Śliczne papiery zimowe w Lemoncraft

Dojrzałam ( :) dzięki mamuś ! Bo błąd tu widniał  hihih)u Wykon Ania i nie omieszkałam Was też powiadomić 
śliczne papiery od Lemoncraft
staję w kolejce bo podobają mi się szalenie !
"Ciepła zima "

a tu zgłaszam dlaczegosz to osłabłam na ich widok :
Kolorystyka wyśmienita , połączenie wiśniowej nalewki z mrozem za oknem ...najlepsza kompozycja ! Świętnie ze sobą gra ;)
a po drugie
"sweterek dziadziusia " och !...gdyby mój dziadzio  taki miał to zdarłabym go z niego 
więc ten papier chyba na siebie włożę :) ihihih

jeszcze chyba o "malinowych konfiturach" muszę ..
wykorzystałabym je..nie tylko zimowo , jest jak dla mnie ten papier jest męski bardzo,
 idealny na retro wytworki.

TU MOŻECIE STANĄĆ W KOLEJCE :)

Miłego pięknego słonecznego dnia
A dla wsystkich co wyjeżdżąją.
Bezpiecznej podróży !





1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...