czwartek, 19 grudnia 2013

Ostatnie tchnienie karteczek....

Oj tak ostatnie już , bo więcej nie powstało i nie powstanie...ja sama oglądając się wstecz zadaję sobie pytanie ..kiedy ? Jak? Jak ja to zrobiłam? W amoku chyba jakimś przy dźwiękach
"Kuschelrock Christmas song".(moja młodość :) )
teraz już kończę porządki domowe , służbowe,  by oddać się w zupełności Świętom i celebrować 2 tygodnie labyyy !
 Mój Krzyś ma 2 tyg wolne, ja mam wolne, Szymek ma wolne i dziadków będziemy mieli długo ! Huraaa ! Święta , kolędowanie , spacery ..

i tylko śnieg ! Niechaj spadnie śnieg ! Bo skisi się klimat bez śniegu ...
a potem gry w scrabble , kości , remika ...gry w golfa, kręgle  na kinekcie a wszystko podrasowane  pysznościami świątecznymi 
i czyż to nie jest wieeeelka nagroda za tę KUMULACJĘ przedświąteczną ?
Nie ma lepszej ...niż wspólne świętowanie 


oto ostatnie karteczki na wybiegu

Pozdrawiam ciepło, Niech moc w szale przygotowań będzie z Wami

a przede wszystkim prawdziwy Duch Świąt...

Cudowne Boże Narodzenie, naszego ukochanego dzieciątka imienia Jezus !

9 komentarzy:

  1. No , no karteczki takie iście we frankowym stylu:) podobają mi się wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudne plany świąteczne :-)
    Karteczki fajniste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczny klimat panuje już wszędzie, Twoje karteczki są piękne i pełne ciepła,podobnie jak Twój wpis ♥
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te kartki:)
    takie inne i oryginalne :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehehehe, spory ten wybieg bo i kasteczek sporo :)) pozdyrawjam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kartki! ja też w tym roku wzięłam się za zrobienie własnych (o czym zresztą wspomniałam na blogu ;)) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Najserdeczniejszy życzenia świąteczne zostawiam w tym magicznym miejscu, dla ciebie i bliskich, na powodzenie- hej!:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...