sobota, 18 stycznia 2014

U nas wciąż zero śniegu

W ogrodach wychodzą krokusy i tulipany i hiacynty...
u mnie nie wychodzą ,małe czarne futro napasło sobie nimi brzuch jakby co najmniej mrozy 20 stopniowe panowały i jeść nie było co...a wulkanów nasadził ! 
Jednym słowem się panoszy 
a moje biedne dziecko ferie zimowe jak na razie tylko w pracy konkursowej widziało ! 
skoro tak wiosennie :


troszkę kwiatowych inspiracji
jednak nie moje dzieła tu są dzisiaj naważniejsze 

oto Szymusia wyróżniona praca konkursowa 
"bezpieczne i ciekawe ferie zimowe "

mały scrapmen rośnie , pomagałam mu jedynie w koncepcji resztę wykonał sam !

Wiem ,że połowa z Was już śniegiem się cieszy ...
no nie powiem, ciut zazdroszcze i Szymek też..
nam jedyne górki  kreta 
opasłego tulipanami naszymi podziwiać zostało...

A! na blogu sklepikowym ruszyła drużyna ZPT , mam nadzieję ,że dotrzymam kroku moim planom ambitnym, tam chcę często krok po kroczku pokazać jak powstają scrapowe i nie tylko dzieła ..często bez użycia specjalnych maszynek i innych wyrafinowanych narzędzi :)
jedno Wam tylko zdradzę...tusze ...zbierajcie sobie tusze te są najpotrzebniejsze !

Miłego weekendu !

14 komentarzy:

  1. Kochana, pięknie, kwieciście, wiosennie:) U mnie w ogrodzie już pierwsze listki się wykluwają na jabłonkach.....
    U mnie stary rok też zamknięty, podsumowany, właśnie ruszyłam z realizacją planów noworocznych. Czyli zaczynam od wizyt u dawno omijanych lekarzy specjalistów....
    Co by zdrowie mnie zbyt nie podłamywało - to już obmyślam malowanie w salonie, naukę obsługi wycinarki do drewna i inne projekty. Obmyślam urlop, wakacje, a co będzie , życie pokaże....
    Tymczasem zachęcam Cię do zakupu Mojego Mieszkania, znajdziesz mnie tam w Blogowisku:) Taka malutka, Noworoczna przygoda, miła dla mnie:) Buziaki Olu, ściskam Cię mocno i gratuluje talentu Szymusiowi, wiadomo po kim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Wasze prace :) A u nas już śnieg leży, co można zobaczyć na moich zdjęciach :)
    http://misioweciekawostki.blogspot.com/2014/01/zima.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie kochana już wiosną czuć. Piękne te karteczki. Ale nie ma się co smucić zima na pewno przyjdzie . Może w tym roku idzie pieszo i dlatego tak długo to wszystko trwa. U nas tez szaro buro i ponuro....chociaż słońce w dzień mocno grzało , pranie na dwór wystawiłam i prawie suche do domu już wniosłam... anomalia pogodowe straszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca,jakie to miłe,jak tacy następcy rosną,a śniegu mogę trochę przesłać,osobiście to ja Wam zazdroszczę jego braku

    OdpowiedzUsuń
  5. Oluś,śnieg ponoć nadchodzi,więc może nasze gizdy trochę dadzą nam trochę pożyć w ferie;))
    A co do prac scrapkowych,to myślę,że Szymek Cie dziś przeskoczył:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wiosenno-pastelowo-kwieciście :-) Ja tam za śniegiem nie tęsknię jeszcze za bardzo, chociaż w Twoim rejonie już by się na pewno przydał :-)
    Młodzian przednie scrapowe wykony uskutecznia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki-jedna nawet wiem do kogo trafiła:) Uważaj na Szymka, bo robi Tobie konkurencję:D-a tak serio to gratuluję takiego młodego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prace Szymona są świetne :) Pogratuluj mu ode mnie! To jak nie ma śniegu to w słoneczny dzień zapraszam do Wrocławskiego Zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak wiosną powiała u Ciebie:)
    Szymonkowa praca jest naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie wiosna,u mnie zima.... cudowne karteczki,prace Szymona wspaniałe!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już niedługo pora moich ulubionych kwiatków.
    Pozdrawiam Cię, ładnie robisz kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, konkurencja Oleńko Ci rośnie:) Dobrze, moja Jaga jakoś średnio się odnajduje w tych naszych rzeczach, może przyjdzie to z czasem...
    Czekam Kochana na Twoje scrapkowe przepisy, chętnie podpatrzę co nie co:)
    Powodzenie i buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosennie :) Piękne kartki, a obrazek Szymka super :) U mnie i zima i śnieg - ale co z tego , gdy nieużywalny - pokryty taką warstwą lodu, że nawet koty nie dają rady chodzić :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...