poniedziałek, 24 lutego 2014

Inspiracja koronkowa i zaproszenie do zabawy

Moje drogie , zbliża się wiosna czuje to swoim zadartym nosem (tak pyrkaty mam taki ) szykują się zmiany ( tapeta przyszła ! ) nowości, porządki ogrodowe , nowości w przydasiowie i wiele wiele innych.
Goście też będą od środy i w sobotę spotkanie paru blisko mieszkających wariatek scrapowo-szyjąco florystycznych. Więc tydzień mam zaplanowany - zwariowany.

Was moje drogie żebyście przypadkiem nie próżnowały zapraszam na dwie zabawy !
Pierwsza to Wyzwanie na  Przydasiowym blogu  możecię się wykazać w bardzo kobiecej tematyce.
 "Ą ,Ę kocham KORONKĘ "
 przygotowałam inspirację na wyzwanie :
Butelka po soli do kąpieli oklejona koronkami i jutą po prawej . Po lewej zakładka do książki a w środeczku przyjemność jaką sobie uczyniłam .. płyta Jamesa Vincenta McMorrowa oczywiście w Polsce zero nie ma nigdzie :( trzeba było sprowadzać ...

Zapraszam więc na babskie fantazje koronkowe ! Oj pięknie się można wykazać :)
 *************************************************

kolejna zabawa na którą gorąco Was  zapraszam to

Izabela z Deco -szuflady jest zauroczona swoją pieczatką , która otrzymała ode mnie ...z czystej symapatii i przekonania ,że wykorzysta ją doskonale !
Sama sobie pieczątkę zaprojektowała , bo ma wielki talent do grafiki i projektowania.
Z poetycką nutą na mój temat ( aż się zawstydziłam ) zaprasza Was do zabawy  !

Zapiszcie się u niej , Bo Iszart chce zaprojektować osobie, która wygra zabawę:

A ja sprawię ,że otrzymacie je w postaci pieczątki !

czyż nie kusząca propozycja ?
Zawłaszcza ,że jej projekty są nietuzinkowe !

życzę więc Wam miłego tygodnia, radosnego oczekiwania wiosny i koronkowych pomysłów i powodzenia w zabawie u Iszart

a tu 
mój James...
posłuchajcie


11 komentarzy:

  1. Śliczne:)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału w moim candy:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koronkowe inspiracje są cudne, koronkę uwielbiam, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to nas zachęciłaś!!tyle wspaniałości że nie można odmówić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny temat wyzwania! I zabawa o logo równie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak czas zajęty przez takie wariatki jak my...:) coś czuję, że nie pozwolisz nam próżnować i za to Cię kochamy Oleńko...
    muzyka od rana wskazana, świetna, zresztą moje klimaty...
    Powodzenia w sobotnim spotkaniu, rozweselenia...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna robótka , romantyczna duszo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, swietna sprawa :D super ;D

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...