piątek, 21 marca 2014

Nowe życie fotela

Wstałam rano...a tu słońce !!!!!!!! Cudowne słońce i nie przegoni go wiatr mam nadzieje, który wyje , huczy zewsząd ...ale jest to ciepły wiaterek , bo o 6 rano w szlafroczku zbierałam rzeczy po podwórku baz uczucia zimna  ...więc WIOSNA !!!!!

A skoro WIOSNA to chęci na nowe porządki w domu.
Zaczęło się !  Wiosenny kociokwik na widok wszystkiego co się zimą opatrzyło, co zimą czekało na wiosnę , co mnie natchneło lub wnerwiło i wszystko to pod wielkim hasłem " WIOSENNE przeróbki i porządki i oj oj co ja tam jescze wymyśle "...pamiętacie tapetę kupiłam. ?!  Więc bedzie sie działo.
Na początek wzięłam się za zasłonki w salonie, i FOTEL
Folet ten stary jak pamietam ..jescze w Opolu go mielismy był wiśniowy w towarzystwie brązowej w czarne zygzaki (bleee) tkaniny. W Opolu przerobiłam mu siedzisko na zielone (potem odleżał gdzieś a garażu ...
a tu doczekał sie nowych nóg i pięknej tkaniny..teraz mam trendy fotel.. :)
choć trendy jak trendy ...on jest MÓJ ! Zasiadłam w nim wczoraj i cieszyłam się sama do siebie. 
W sumie to natchneła mnie Agnieszka z "Pod moim niebem" , bo ona kupiła sobie SWÓJ fotel w ikea taki wiecie cudownie miekki ach ! Marzenie.
A potem Kalinka co to mi zaczeła nadawać o farbie kredowej jaka wspaniała
więc zakupiłam na patynowy.pl próbkę farby kredowej 
Duck egg blue
i powiem tak 
REWELACJA !
Wydajna bardzo. Z małej buteleczki ( bo zamówiłam próbkę) pomalowałam fotel i parę innych drobiazgów i zostało mi więcej niż pół...marzą mi sie inne klory tej farby.

Przykrywa ona lakier i nie trzeba szlifować !

Ja jednak poprosiłam mojego kochanego M by mi wyszlifował ,ponieważ chciałam fotel nie do konca zamalować lecz zostawić go w stanie "przecieranki"
Oto jego historia
 Kolor wiśnia zdarta do surowego drzewa
następnie pomalowałam farba kredową , która bardzo szybko schnie i jest mega wydajna !


niedoróbki specjalnie ...bałam się ,że jak przykryję go w całości to będzie zbyt plastelinowy :)
ponadto dużo mam w domu przecierek więc idealmą :)

Następnie uszyłam mu nie bez wypieków i wysiłku pokrowiec z grubej zasłony z pewexu (8 zł ! )
w zasadzie jak się go rozkręci to jest prosty ! Najgorzej jednak trafić śrubami w dziurki by go z powrotem skręcić
i tadą ! Fotelik gotowy :)

Uszyłam podusie sztuk 2  i wykonałam małe dekoracje w kolorze duck egg blue ..ale o nich następnym razem

Tak więc witaj wiosno ... !
Hurra!

Ściskam Was ciepło i z wiatrem posyłam nowego ducha działanosći twórczo -szaleńczo -wiosennej 
Niech moc będzie z WAMI !
OLA

15 komentarzy:

  1. Piękny ten niebieski , taki lekko przybrudzony , no idealny ! bardzo mi się podoba !!! A nowy pokrowiec prezentuje się wyśmienicie, te kolory , no wszystko super! Ale ty zdolniacha jesteś! Już o podusich nie wspomnę....superaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jeden z moich ulubionych kolorów farb AS. Fotel wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel bombiasty! :)) Też mam Duck blue - kolor super.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz Ty co taka pracowita już od początku to co będzie dalej...:)
    farba kredowa też za mną chodzi może i ja się skuszę i ten okropny mdf zamaluję na korytarzu...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam szafy w korytarzu do przemalowania... Obejrzę sobie te farbki, a jakże :-)
    Fotel pierwsza klasa! Cudeńko! Kolory świetne, poduchy obłędne. Koniecznie pochwal się resztą niebieskich wykonów :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło obłędnie! uwielbiam takie zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Pięknie ci to wyszło .

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że nie lubię tych foteli- ale w nowym wydaniu już nie razi tak jak oryginał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tez nie lubię tych foteli...leżał w garażu , leżał..a do łask wrócił bo nie mam żadnego w tym wydaniu go toleruję .

      Usuń
  9. Wyszło pięknie:)Co to znaczy pomysł i fajne wykonanie:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Babo moja Ty kochana,jak dziś czytam o tej wiośnie,to to była łaskawa już się zwinąć,to aż mi żal.....Fotel pierwsza klasa,a tych zasłon jestem ciekawa....;)))Pokazuj więcej zdjęć Twoich cudnych wnętrz,bo szkoda je chować tylko dla siebie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny podziwiam - to ty masz kochana ten sklep z art. do decu ? bo bym chętnie coś sobie powybierała - za jakiś czas poki co pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie Marii

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...